چرا بیماران دیالیزی درد معده را تجربه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر چه دیالیز می تواند کلیه بیمار جایگزین برای فیلتر کردن خون، آن است که هنوز آسان نیست برای بیماران کلیوی با او زندگی می کنند. اکثر بیماران دریافت همودیالیز یا دیالیز صفاقی ممکن است عوارض جانبی مختلف را تجربه و درد معده است تنها یکی از این مشکلات.

همودیالیز و دیالیز صفاقی دو نوع رایج از دیالیز. همودیالیز با استفاده از تئوری غشاء نیمه تراوا برای تمیز کردن خون، در حالی که در دیالیز پریتونیل از صفاق به حذف مواد زائد، سموم و مایعات اضافی از بدن است. در طی این فرآیند، درد معده به راحتی رخ می دهد.

درد همودیالیز علت معده چگونه؟

همودیالیز می تواند کمک به فیلتر مایع اضافی و زائد سوخت و ساز را از خون است، اما می تواند اختلال الکترولیت القاء در دستگاه گوارش. سپس، بیماران مبتلا به تهوع، استفراغ و درد معده به راحتی. همچنین، اگر دیالیز نمی تواند درست کار کند، مایع اضافی در بدن است که علت دیگری از درد معده برای بیماران همودیالیزی تجمع می یابد.

چگونه؟ دیالیز صفاقی باعث کار درد معده؟

اگر بیماران تحت دیالیز صفاقی درد معده، شایع ترین دلیل پریتونیت است. از آنجا که در دیالیز پریتونیل از غشاء صفاق بیمار به عنوان دیالیز تصفیه خون، بیماران در معرض خطر بالایی از پریتونیت، عفونت که در آن کاتتر در شکم واقع شده است. این عفونت می تواند تهوع، استفراغ، تب و درد معده می شود. سایر علل درد معده برای بیماران مبتلا به دیالیز صفاقی است فقط همین کار را با که بیماران تحت همودیالیز.

در این مقاله، ما بیماران چرا دیالیز مبتلا به درد معده به راحتی یاد گرفته. اگر شما نیز با این مشکل مشکل، شما باید اول پیدا کردن آنچه باعث درد معده و سپس گام های مناسب برای رفع درد خود را.

هر گونه سؤال در مورد محتوا و یا درمان های بالا؟ شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال. بسیاری از کارشناسان کلیه ها همیشه در اینجا به شما کمک کند سلامت خود را بهبود بخشد.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1905.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیوی، درمان نارسایی مزمن کلیه، درد معده، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: